donderdag 11 mei 2017

Ik zou het liefst...

Ik zou het liefst direct hier aan beginnen, maar nee hij gaat voorlopig op de stapel WIMmetjes:

(Sorry voor de foto's maar wil geen lamp aan doen, DH kijkt voetbal!)

Maar nee ik hou mij aan mijn woord en heb zelfs mijn kruissteekjes aan de kant gelegd en verruild voor heel veel stiksteekjes!

Resultaat van vandaag: één rondje af, kan dus worden geappliqueerd en één aan begonnen, maar niet af want er kwam een eter en dus moest ik stoppen!

Maar morgen weer verder, zeker als het gaat regenen zoals het weerbericht voorspeld!

Fijne dag!

4 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Het lijkt me een hele mooie quilt, moeilijk om niet te beginnen, hè! Ik weet er alles van! Maar je hebt weer een mooi rondje af, en één in de maak, dus je bent weer lekker bezig!
Is er regen voorspeld? Ik dacht vanmiddag lekker in het zonnetje steekjes te kunnen maken.Ik hoop dat het nog even duur voor het begint.
Fijne dag, knuffel, Cisca

Marjan zei

Wat grappig dat jij ook al door Jen Kingwell bent aangestoken! Ik zit angstvallig op mijn handen... 😉 Die Grean tea and Sweet beans is ook zo leuk... Maar eerst verder met je rondjes! Succes hoor!

Chris zei

Ik denk dat je stapel WIMmetjes niet al te klein is!! Er komt ook zóveel leuks op je pad! Groetjes.

Conny's-blog zei

Die stapel wim-metjes die kennen we allemaal toch, hier is ook nog van alles word ik ooit hoop nog eens te maken. Maken uit eigen kast haha..............liefs.Conny